A BookDirect MeetUp Magyarország első olyan rendezvénye, amely kizárólag arra koncentrál, hogy segítsen a szállodásoknak növelni közvetlen foglalásaik arányát.

Csatlakozzon hozzánk és távozzon számtalan olyan ötlettel és praktikával, melyek a direkt foglalások malmára hajtják a vizet, növelve ezzel a foglalásokon realizált nyereségét.

Az online közvetítő oldalak folyamatosan növelik részesedésüket a szállodák értékesítési bevételében, visszaszorítva ezzel a direkt foglalások arányát, melynek eredménye a közvetítőknek fizetett egyre vaskosabb jutalékszámlák. Fontos a megjelenés az online közvetítőknél, de itt az ideje, hogy a nagy szállodaláncok után a vidéki hotelek is újraértelmezzék értékesítési stratégiájukat.

Kattintson a fenti videóra és hallgassa meg Gyenes Ákost, a BookDirect MeetUp főszervezőjét, hogy miért érdemes részt venni az eseményen!
2016-ban több mint 100 résztvevővel és teltházzal debütált az első MeetUp, ezért és az Early Bird jegyek miatt is érdemes mielőbb dönteni és jelentkezni.
Tartson velünk, találkozzon szakértőkkel és szakmabeliekkel, és távozzon számtalan tanáccsal és ötlettel, amelyek mind a közvetlen foglalások malmára hajtják a vizet, növelve ezzel szállodája nyereségességét!

Szeretné növelni direkt foglalásait? Regisztráljon rendezvényünkre – november 17-ig early bird kedvezménnyel!

Időpontok és helyszínek:

2018. január 18., Barack Thermal Hotel & Spa****, Tiszakécske

2018. január 25., Hotel Wellamarin Leisure & Wellness****Superior, Zamárdi

Részletes program és online regisztráció a www.bookdirect.hu weboldalon.

ELŐADÓK

Gyenes Ákos

RESnWEB

Ákos több, mint 10 éves szállodai tapasztalatait többet között az Accor csoport különböző hotel márkáiban (ibis, Novotel, Sofitel) szerezte itthon és külföldön front office, üzemeltetés, értékesítés, revenue & yield valamint e-commerce területeken. 2011-től a RESnWEB direkt online értékesítési szoftver szakmai vezetője, emellett tanácsadóként, trénerként segíti hazai és külföldi turisztikai projektek, illetve hotelek értékesítési és online marketing munkáját.

10.00 – 10.30 A szállásfoglalás online vásárlói folyamata

az út a vágykeltéstől a foglalásig
milyen felületeken keresztül kommunikálunk az érdeklődővel
mi befolyásolja a vendégeket

13.45 – 14.10 Egy hajóban evezünk! – online és offline módszerek a direkt foglalások érdekében

szállodai best practice-ek, hogyan tereljük és tartsuk meg a vendéget a direkt csatornánkon
gyakori szállodai hibák a hétköznapokból

Klausz Melinda

kozossegi-media. com

Melinda, a kozossegi-media.com vezetője, közösségi média marketinggel 2007. óta foglalkozik. 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését. 6 különböző altémájú közösségi média könyve jelent meg az internetbiztonságtól a közösségi média konfliktuskezelésen át a mérésig. A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek óraadója, cégek trénere és közösségi média kommunikátora. A VeszprémFest közösségi média kommunikációjával 2015-ben a Magyar Marketing Szövetség KKV Marketing Gyémánt díját is megkapta. A 2017-es #TSMA (Tourism Social Media Awards) díjátadón 5 szakmai díjat zsebelt be.

10.30 – 11.15 Közösségi média: többet ésszel, mint erővel

Ma már nem vezet célra, ha csak hirdetésben gondolkodunk, ugyanakkor hirdetés nélkül sem megy a közösségi média felületeken. De hogyan optimalizáljuk és milyen tartalmat, hogyan tegyünk közzé, hogy minél több elérést és interakciót, végeredményképpen pedig szobafoglalást érjünk el? Hogyan kövessük a felhasználók tevékenységét és hogyan kommunikáljunk a számukra leginkább megfelelő szoba-, vagy csomagtípusról? Jól bevált trükköket és megoldási módszereket mutatunk ezekre.

Fejér Péter

VELENCE RESORT & SPA

Péter jelenleg a White Hotel Marketing Kft. ügyvezetőjeként a Velence Resort & Spa értékesítését irányítja.
Korábban a Hyatt Regency Budapest értékesítési és marketing igazgatójaként tevékenykedett, majd hét éven keresztül a francia Accor csoport magyarországi és szlovákiai 21 szállodájának központi értékesítését vezette. Ezt követően a Mellow Mood Group központi értékesítésének megteremtésére kapott megbízást és a csoport központi értékesítési igazgatójaként dolgozott.

11.55 – 12.20 Csak okosan – zsebünkben a világ! Egy új szállodai weboldal fejlesztése.

Új weboldal specifikációjának elkészítése
o Design, szegmentációs megközelítés, szöveges és vizuális tartalmak újragondolása
o Online foglalási rendszer integrációja, mérhetőség, konverziók
o Weboldal CMS felület kezelhetősége
o Hírlevél küldő rendszer tudása
Árajánlatok bekérése és értékelése, fejlesztő kiválasztása
Szállodai feladatok a fejlesztési folyamat során

Ipacs Pál

Budapest Marriott Hotel

SIMÉNYI GERGELY

simenyi.hu

Gergő szakmai ismereteit a Színház és Filmművészeti Egyetem elvégzésével szerezte. Korábban haditudósítóként, majd az UNICEF fotósaként szerzett gyakorlatot a világ legkülönlegesebb területein. Jelenleg multinacionális és média vállalkozások arculati és marketing anyagait készíti és vizuális tantárgyakat tanít több budapesti és egy müncheni szakiskolában.

11.30 – 11.55 A vizualitás jelentősége, a szállodai fotózás best practice-ei

- a vizualitás jelentősége: vágykeltés
- ajánlatkérés és költségek
- esztétikai, technikai és minőségi elvárások
- legfontosabb látványelemek
- szerzői és személyiségi jogi kérdések, szerződések

Dr. Hevessy Gábor

AQUATICUM DEBRECEN TERMÁL & WELLNESS HOTEL

2008-tól dolgozom az Aquaticum Hotelben szállodaigazgatóként. Mivel matematika-fizika szakos tanár az alapvégzettségem, így közel áll hozzám az adatok elemzése, statisztikák készítése, és minden ami mérhető, és a számokból kinyerhető. Ezért fordult a figyelmem a bevétel menedzsment felé, melyet kutatási területemnek is tekintek. Ebből a megfontolásból, valamint a gyakorlatban történő jobb alkalmazhatóság érdekében 2010-ben elvégeztem az eCornell Hotel Revenue Management képzését.

14.35 – 15.00 A számok bűvöletében – Adatgyűjtés és elemzés egy vidéki wellness szállodában

piaci szegmentáció
értékesítési csatornák
marketingaktivitások mérhető hatásai a foglalásokra

BAY ÁRON

MITO

Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével, és 9 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 1 milliárd Ft Google AdWords költést kezelt. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Google saját szervezésű Akadémiáinak előadója. 2015 óta a Mitonál Digital Analytics Team Lead pozícióban dolgozik, többek között az OTP, a Deutsche Telekom, a Decathlon és a Szerencsejáték Zrt. digitális analitika projektjein.

14.10 – 14.35 Google Analytics – Konverziómérés haladó szinten, mit mérjünk és melyik megoldással

Milyen beállításokra van szükség, hogy pontosan és hatékonyan tudjuk mérni a makro (pl. foglalás), illetve mikro (pl. ajánlatkérés, feliratkozás, nyereményjáték részévtel) konverziós céljainkat a Google Analytics rendszerében?

HURTON JUDIT

CEGOS

Közgazdászként fontos számomra a ráció – és folyamatosan azzal szembesülök, hogy a vállalatok, szervezetek épp a legfontosabb és legkézenfekvőbb erőforrásukat nem használják ki sikerük érdekében: az embert magát. Én a Cegosnál töltött immár lassan 20 éve ehhez igyekszem segítséget nyújtani: szervezetfejlesztéssel, vezetői programokkal, kommunikációs tréningekkel, önismereti és együttműködési ismeretekkel, a külső és belső kommunikáció fejlesztésével.

15.45 – 16.15 Online hírnevünk – tipikus véleményíró vendégek és megfelelő válaszok

- Miért ír véleményt egy vendég az internetre? Tipikus motivációk azonosítása
- Hogyan szabjuk testre a válaszunkat, hogy ne tűnjön sablonosnak?
- Hogyan ismerjük el hibánkat, ha valóban hibáztunk, és hogyan fordítsuk át a kommunikációt pozitívvá?