A BookDirect MeetUp Magyarország első olyan rendezvénye, amely kizárólag arra koncentrál, hogy segítsen a szállodásoknak növelni közvetlen foglalásaik arányát.
Csatlakozzon hozzánk és távozzon számtalan olyan ötlettel és praktikával, melyek a direkt foglalások malmára hajtják a vizet, növelve ezzel a foglalásokon realizált nyereségét.
Az online közvetítő oldalak folyamatosan növelik részesedésüket a szállodák értékesítési bevételében, visszaszorítva ezzel a direkt foglalások arányát, melynek eredménye a közvetítőknek fizetett egyre vaskosabb jutalékszámlák. Fontos a megjelenés az online közvetítőknél, de itt az ideje, hogy a nagy szállodaláncok után a vidéki hotelek is újraértelmezzék értékesítési stratégiájukat.
Kattintson a fenti videóra és hallgassa meg Gyenes Ákost, a BookDirect MeetUp főszervezőjét, hogy miért érdemes részt venni az eseményen!
2016-ban több mint 100 résztvevővel és teltházzal debütált az első MeetUp, most 2020-ban az ország keleti és nyugati részében ismét teltházra számítunk: ezért és az Early Bird jegyek miatt is érdemes mielőbb dönteni és jelentkezni.
Tartson velünk, találkozzon szakértőkkel és szakmabeliekkel, és távozzon számtalan tanáccsal és ötlettel, amelyek mind a közvetlen foglalások malmára hajtják a vizet, növelve ezzel szállodája nyereségességét!
Szeretné növelni direkt foglalásait?
Regisztráljon február 12-ig Early Bird kedvezménnyel!
Időpontok és helyszínek:
2020. március 17., Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel****
2020. március 24., Spirit Hotel Thermal Spa*****superior Sárvár
Részletes program és online regisztráció a www.bookdirect.hu weboldalon.
ELŐADÓK

ELŐADÁS
10:30 - 11:00
BookDirect köszöntő
Köszöntő és a tavaly elhangzott legfontosabb üzenetek és ötletek áttekintése
15:30 - 16:15
Revenue & Yield Management – pick-up követés, disztibúció optimalizálás a gyakorlatban
Gyakorlati módszerek és tippek a napi bontású pick-up követéséhez és az online értékesítési csatornák optimalizálásához revenue management szoftver nélkül. Milyen adatokat gyűjtsünk? Milyen gyakorisággal? Hogyan dolgozzuk fel őket? Mire figyeljünk az árazási és disztribúciós döntéseinknél?

ELŐADÁS
13:00 - 14:00
Fókuszálj a vendégre és hozz ki többet közösségi média oldalaidból!
Sokan leírják a Facebookot, az Instagramot istenítik és végtelen mennyiségben hirdetnek, arról megfeledkezve, hogy a hirdetések mennyiségével nem egyenes arányban nő a szállásfoglalások száma, sőt! Csupán az egységköltségünk növekszik. De mit lehet tenni, hogy hatékonyan és tudatosan a lehető legtöbbet hozzuk ki közösségi média felületeinkből? Az előadásban az organikus elérésnövelés titkai mellett a hirdetési költségek csökkentéséről is beszélni fogunk.

ELŐADÁS
14:00 - 15:00
Metasearch marketing és eszközök, amelyekkel konkurenseink előtt maradhatunk
Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet megjelenésünkből a Google interaktív felületén? Miként fordíthatjuk előnyünkre a különböző árösszehasonlító és vendégértékelő oldalakon való megjelenésünket? Milyen publikus információk állnak rendelkezésünkre konkurenseinkről és hogyan használhatjuk őket?

ELŐADÁS
11:00-12:00
Hogyan érd el, hogy a vendégek elköteleződjenek a szállodád weboldalán és miért fontos ez?
6 felugró ablak módszer, amivel könnyedén növelhető a jutalékmentes foglalások száma a felhasználói élmény rombolása nélkül.
Elmondjuk, hogyan értünk el jelentős közvetlen foglalási szám növekedést olyan szállodáknál is, ahol eleve kiforrott ppc-s és webdesign csapattal dolgoznak.
Mindezt néhány hét alatt anélkül, hogy a hirdetéseken vagy a weboldalon változtatni kellett volna.